Prom en beginvan het einde - Reisverslag uit Brownsville, Verenigde Staten van Ronald Telgte - WaarBenJij.nu Prom en beginvan het einde - Reisverslag uit Brownsville, Verenigde Staten van Ronald Telgte - WaarBenJij.nu

Prom en beginvan het einde

Door: ronald

Blijf op de hoogte en volg Ronald

27 Mei 2013 | Verenigde Staten, Brownsville

Hee allemaal!

de meeste hebben al wel fotos op facebook kunnen zien of al wat verhalen gehoord. Ik heb hier het eind gala gehad of zoals ze dat hier noemen, Prom. het is de bedoeling dat je met een date komt. ik was samen met Kali, kan je op de fotos zien. Een traditie is om voor je dat een corsage te kopen. ze had eentje voor mij en ik voor haar. voordat we naar het feest gingen hebben we fotos gemaakt in het park. een beetje gek want er waren allemaal ouders en die wilde allemaal een foto maken, naar welke camera ik moets kijken wist ik niet meer.
daarna zijn we wat gaan eten met een groep in een restaurant.
Het prom was niet heel goed om eerlijk te zeggen, ze zeiden dat er een dj zou komen maar het kwam er op neer dan een man en een vrouw met een laptopje liedjes op internet aan het afspelen waren, ze wiste volgensmij niet echt wat ze moesten draaien want de helft van de liedjes kende niemand haha. maar het was toch wel gezellig met iedereen daar.

Nu begint het einde echt heel snel dichterbij te komen, aan de ene kant heel leuk maar aan de andere kant niet. wil nog niet weg hier!
nog maar eventjes extra goed genieten van de laatste paar weekjes hier!

ik heb ook mn eeste voorstelling gehad van drama waar ik moest zingen. het was een erg leuk toneelstuk maar een stressvolle week want we hadden weinig tijd om het voor te bereiden... maar uiteindelijk is alles goed gekomen en was het erg leuk. ik speelde een wolf, en daar sta ik nu een beetje bekend om, iemand van die in de loge van school werkt noemt me nu Wolfy.

Volgensmij zijn dat de twee belangrijke dingen die afgelopen maand zijn gebeurd. ik ga komdende week op brugklas kamp, als begeleider, heb er heel veel zin. dus deze komende weken worden nog erg leuk!

dit is volgensmij het korste verslag dat ik tot nu toe heb geschreven maar er zijn niet veel meer interesantere dingen gebeurd. ooh wacht er is wel iets. dat heb ik dus altijd dan ben ik dit aan het schrijven en dan denk je dat je alles hebt gezegd, vergeet je toch nog iets:p

Ik was afgelopen semester in een klas, silent film. We waren met zn drieen in die klas en de lerares had een festival gevonden waar we aan mee konden doen. International youth silent film festival. dit festival gaf je de mogelijkheid om te kiezen uit een aantal muziekjes van ongeveer 3 min lang. wij moesten daar een filmpje op maken en de film opsturen naar het festival. er waren meer dan 100 ingestuurde filmpjes, ze maakte een selectie van de top 40 beste filmpjes. en raad eens wij zaten daar bij!! super gaaf en niet verwacht want het was de eerste keer dat we dit deden en het was niet een heel goed concept. maar dit betekende dat we uitgenodigd werden om naar portland hollywood te komen om daar de top 40 filmpjes te bekijken waaronder onze. het zouden 3 dagen zijn elke dag ongeveer 15 filmpjes. het was in een theater bioscoop. wij konden de 2e dag komen, dan zou ons filmpje vertoont worden.
het was zo gaaf om je zelf te zien op zo'n groot bioscoop scherm! echt een gave ervaring en ook om de andere te zien. er zaten hele goed en niet zo goede filmpjes bij.
ik denk dat de uitslag volgende week bekend wordt gemaakt wie er heeft gewonnen.

nou nu ben ik echt uitgepraat;)
tot over een paar weekjes, dan ben ik terug en is dit reisboek aan zijn einde gekomen.
Ronald

  • 27 Mei 2013 - 10:28

    Margarethe:

    He, Ronald, geniet de laatste weken van je Amerikaanse schooljaar. Hier gaat alles goed. Eindelijk een klein
    beetje zon en wat hogere temperaturen. Marnix heeft al zomervakantie en Robert heeft vandaag(maandag) en morgen nog examens en dan ook vakantie. Veel liefs van ons allemaal, Margarethe.

  • 27 Mei 2013 - 22:52

    Nieske:

    Hoi Ronald,

    Het was erg leuk om al je verhalen in de afgelopen tijd te lezen. Zo kon ik ook een beetje meegenieten van al je belevenissen.
    Ik kan me voorstellen dat je eigenlijk nog helemaal niet terug wilt, maar ja........
    Geniet nog maar van die laatste weken!
    Liefs
    Nieske

  • 29 Mei 2013 - 13:02

    Peter:

    yeaaah Ronald de Portland-hollywood-star :-)!
    Haha, mooie verhalen Ro, echt nog even goed genieten van alle gave dingen! Dan zijn wij natuurlijk weer heel blij je hier in een regenachtig Nederland te verwelkomen ;-)

  • 03 Juni 2013 - 21:05

    Bram:

    Hoi Ronald! Je bent al snel weer bij ons :-) Oma belde gisteren en wilde alles weten; wanneer je je diploma/getuigschrift uitreiking is en wanneer je terug bent. Ze leeft erg met je mee; dat zal geen veressing zijn maar toch leuk om te horen denk ik zo. Heb je al wat gehoord van het fillum festival? Gewonnen? Spreek je snel weer en geniet daar van de laatste weken! Lieve groet! Bram

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brownsville

Een reis met Into Study Exchange

Highschoolyear

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2013

Prom en beginvan het einde

20 April 2013

Portland, Seattle!

10 Maart 2013

de tijd vliegt

01 Februari 2013

einde semester

19 December 2012

San Francisco
Ronald

Komend schooljaar ga ik een jaar naar Amerika! Ik ga daar naar een Highschool en woon in een gastgezin. Af en toe zet ik een reisverhaal en foto;s op dit blog en kun je dat lezen. Zo kun je op de hoogte blijven:)

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 1380
Totaal aantal bezoekers 8063

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: